Bemutatkozás

Köszöntelek!

Szeretném bemutatni tevékenységemet.

Újra használható szalvétákat és újra használható uzsonnás tasikat készítek, egyedi, designer tervezők által megalkotott anyagokból. Speciális anyagának köszönhetően a belső rétege könnyen tisztán tartható, egy mozdulattal kitörölhető! Táskába is könnyen elfér, így szendvics, reggeli, uzsonna csomagolására alkalmas, de szalvétaként is funkcionál. Mosható, ezáltal többször használható. Kevesebb műanyag felhasználás mellett környezettudatos is lehetsz a termékek használatával.

A tasi újra webáruházban https://tasi-ujra.hu sok más termék is megtalálható. Igyekszem olyan termékeket előállítani, ami a vásárlók igényeit kiszolgálja.

Az újra használható termékek mellett újrahasznosított műanyag kulacs is elérhető, illetve üveg kulacs is szerepel a termékek között. A vásárlók igényeihez igazodva saját tervezésű Fresh Bread kenyeres zsák is megtalálható a webshop kínálatában.

Mióta üzemel a vállalkozásod?

A webáruház indulása 2021. decemberétől vált elérhetővé a vásárlók felé.

Mi volt a motíváció az elkezdéshez?

Szerettem volna valami plusz lehetőséget az állandó állásom mellé. Mivel ruhaipari technikusként végeztem a varrás szeretete mindig is megvolt. Az élet más utakra terelt, de most éreztem, hogy szeretnék valami mást, valami újat.

Honnan jött az ötlet?

Az első termék megszületése egy karácsonyi ajándék megvarrása volt, amit követett több másik újra használható tasi és szalvéta. Elkezdetem feltérképezni a lehetőségeket és egyedivé tenni a termékeket. Azt gondoltam, ha egyedi anyagokkal dolgozom és kis darabszámban készítem el, könnyebben tudok változatos termékeket készíteni és kínálni a vevőknek.

Voltak-e nehézségek a kezdésben, ha igen, akkor micsoda?

Természetesen igen, hisz minden kezdet nehéz. Több hónapon át próbálkoztam megtapasztalni és elsajátítani a webáruház belső működését. Ajánlatokat kértem cégektől a legkedvezőbb szállítás eléréséhez. A termékeket egyedül készítettem, saját magam fotóztam és töltöttem fel esténként. Mivel a marketing távol állt tőlem, próbáltam a szövegezést úgy megfogalmazni, hogy eleget tegyen a keresési feltételeknek. A név választás is nehézkesen ment, változtatnom kellett rajta. Az első próbálkozás a HaMa Shop volt, de nem akartam jogi procedúrába keveredni, így újra terveztem. A második lehetőséget sem fogadták el -ez volt az Újra tasi-, viszont ez a név nagyon megtetszett és szerettem volna megtartani. A lányom javaslatára megfordítottam így esett a választás a jelenlegi tasi-újra névre.

Milyen anyagokat használsz a termékeidhez, honnan szerzed be őket?

Általában pamutvászon anyagokkal dolgozom és egy speciális bevonatú anyaggal, ami vízálló és egyben szellőzik is, így tökéletesen alkalmas a szendvicsek és étel csomagolására. A pamutvásznakat olyan cégektől szerzem be, akik biztosítják számomra a minőségi, tanúsítvánnyal ellátott anyagokat. A minőség és az egyediség a legfontosabb.

Melyek újrahasznosítottak?

Az anyagok nem újrahasznosítottak, de minőségi tanúsítvánnyal rendelkeznek. A webáruházban ezt jelzi az ÖKO STANDARD 100 jelzés. Az OEKO-TEX® védjegy a végfelhasználók számára azt jelzi, hogy a termék ártalmas anyagokat nem tartalmaz, ezért biztonságos és bőrbarát. Ezeket az anyagokat szigorúan ellenőrzik és csak az az anyag kap ilyen tanúsítványt, ami igazoltan nem tartalmaz rákkeltő és allergiát okozó káros anyagokat. A kulacsok esetében van olyan termék,ami újrahasznosított műanyagból készült.

Minek a felhasználását csökkentjük a termékeid használatával?

A reggelit a gyerekeknek vagy magunknak szalvéta helyett általában alufóliába csomagoljuk, mert gyors és praktikus. Ezt kiváltva opcióként kínálkozik a lehetőség, hogy ezeket a textil szalvétákat és tasikat használjuk és vásároljuk. A belső réteget egy törlőpapírral könnyedén ki lehet törölni, a tasiba, ha kifolyik a kávé az is egy mozdulattal tisztán tartható. Mivel ezek a termékek moshatóak és alacsony hőfokon vasalhatóak is időtálló, mindig kéznél lehet. Ha a mindennapok részévé válik már tettünk valamit a környezetünk védelme érdekében. Ezt gyerekkorban kell elkezdeni, bevezetni őket és megmutatni ennek fontosságát!

Mik általában a visszajelzések a termékekre?

A webáruházban és a közösségi hálón is elérhető vagyok, így ott részletesebben találni a termékekről véleményeket. Szerencsére, aki már ismeri és használja, elégedett a termékkel, a minőséggel és sok dicséretet kapok az anyagok mintázata miatt is.

Mi a korosztálybeli elosztás a vásárlóid között?

Általában felnőttek vásárolnak, de pontosan nem tudom megmondani. Ha nagy spektrumot kellene mondani 18-65 közöttiek.

Egy hónapban mi az eladások átlagos száma?

Mivel csak rövid ideje elérhetőek a termékeke a piacon, nagyon rapszodikus.

Melyik terméked a legnépszerűbb és melyik a legkevésbé? Szerinted miért?

Az előző kérdéshez kapcsolódóan mivel elég rövid ideje elérhető az áruház és a piac is telített így nehéz az érvényesülés. Ettől eltekintve szerintem a szettek azok,amik jobban kihasználhatóak és ezáltal jobban kedvelik a vásárlók. Sokan ajándékban veszik, de ez attól is függ, ki mihez használja. Ha több dolgot, pl ebédet szeretnél magaddal vinni és a kedvenc italodat, kulacsot vagy kávét akkor a tasi az ami a megfelelő, ha e mellé szendvics is kerül, akkor a szett, mert a szalvétába az külön elcsomagolhatod, de minden egyben van.

Hogyan próbálod népszerűsíteni a vállalkozást?

Első lépésként létrehoztam a tasi ujra /facebook és instagram oldalamat, ahol mindig az aktuális újdonságokat teszem fel. Saját magam szerkesztettem és készítettem egy online kis könyvet , ami ingyenesen elérhető azoknak a vásárlóknak , akik regisztráltak a webáruházba. Ebbe tippek, ötletek, általam már elkészített saját receptek is találhatóak és használati útmutató a termékek kezeléséhez. Szerintem ez egy nagyon jó és inspiráló ötlet és más hasonló oldalakon ilyennel nem találkozni, így mondhatom, hogy csak a tasi újra kedvelők és aktív használók részesültek eddig ilyen lehetőségben.

Szerinted nehezebb népszerűsíteni a környezettudatos aspektusa miatt?

Mivel ma nagyon aktuális a környezetvédelem hiszek benne, hogy ez egyre kedveltebb és népszerűbb lesz. Azon vagyok, hogy minél több helyre eljusson és minél nagyobb legyen a vásárlói célközönség. Persze ehhez elengedhetetlen a marketing, amin még dolgozom és kutatom a lehetőségeimet. Ugyan sok helyről kapok elutasítást, de kitartó vagyok és bízom a sikerben.

Szerinted hogyan lehetne hatni azokra, akik inkább a rövidtávon olcsó és kevésbé környezetbarát terméket választja?

Ez egy jó kérdés! Azt gondolom, minden ember egyszer szeretne költeni bizonyos dolgokra. Ha minőségi és megbízható helyről vásárolsz, oda szívesen visszatérsz, mint vevő. Ha olcsón vásárolsz előfordulhat, hogy kis idő múlva tönkre megy az adott termék, vagy félrevezető volt a tájékoztatás. Rákényszerülsz, hogy újat vegyél és ezt sokan nem kedvelik. Én mindig arra törekszem, hogy szavahihető legyek. A termékek minőségben, esztétikában olyan élményt adjanak, hogy a következő vásárláskor is engem válasszanak. Persze az is igaz, hogy ez sok idő és a vásárlókat megnyerni is az.

Milyen változást szeretnél elérni?

Türelemmel és kitartással, bizakodva és akarattal remélem elérem, amit szeretnék, hogy egyre többen használják majd a termékeimet és válnak ezáltal környezettudatosabb vásárlókká. Célom a webáruház bővítése olyan termékekkel, ami környezettudatos és használható a szalvéta és tasi mellett is.

Bemutatkozás

Cím

1028 Budapest, Hidegkúti út 273.